Av Agnes Höglund - 15 september 2011 02:49

Far inte igang internet pa min svenska dator, vilket innebar inga bilder och inte de tre viktigaste bokstaverna i varlden.

I morgon har jag volleyboll match, spannande =)

Jag saknar er, jatte mycket. Hoppas ni inte glomt mig.

KRAM

Av Agnes Höglund - 14 september 2011 00:01

hej, jag har jätte mycket att plugga därför har jag inte kunnat blogga. Jag som trodde detta skulle bli ett "slappt" år... Aja, har två quiz imorgon, ett imorgon och två prov på fredag så det är nog bara att bita ihop. Skönt är det i alla fall att solen skiner och det är 30 grader.

KRAM!

Av Agnes Höglund - 11 september 2011 22:01

I dag är alla flaggor på halvstång, regnet är på väg, himlen är tung och jag pluggar.

Ta hand om er!

Agnes

Av Agnes Höglund - 6 september 2011 22:17

Hade min första skoldag i dag på länge. Den var... speciell.

tog inga bilder, kanske imorgon kanske dagen efter imorgon, vi får se ;)

KRAM!

Bilder från mataffären.    Peanut butter. Smaken är som baken, delad.  Blää! Skoja, gotti

Av Agnes Höglund - 5 september 2011 13:59

Hej,

Här är det söndag och hemma i Sverige är det måndag, lite konstigt. Har inte så mycket att berätta. Här är det fortfarande 30 grader men jag känner inte av värmen så mycket eftersom de har luftkonditionering överallt. Var ute och sprang runt halv ett i morse och då kände jag av värmen dock.

I dag var vi och åt middag på en restaurang alldeles vid vattnet. Den var mysig och det var ett liveband där som spelade låtar från 60 talet, kände igen några av dem.

På tisdag börjar skolan, det känns skönt. Då kommer jag ha något att tänka på och träffa nya människor. Hoppas allt är bra med er?

Av Agnes Höglund - 3 september 2011 23:58

hej alla!

Hoppas allt är bra med er, jag har det jätte bra. Det är så många nya intryck hela tiden och jag blir fort väldigt trött. Luften är fortfarande varm och vi är ofta på stranden. Det är riktiga sufing vågor och jag hoppas jag kan prova någon gång. Det ser riktigt häftigt ut!

I går var jag i skolan och kollade rund, det såg precis ut som i alla High School filmer med baseball bana och så. Har skolan rullat igång hemma?

Nu ska jag på en cykeltur.

KRAM

Agnes!

Av Agnes Höglund - 2 september 2011 02:50

Sjukt trött men ville bara sända iväg ett medelande som berättar att jag lever. Kockan är 20.51 här och 02.51 hemma.

Av Agnes Höglund - 31 augusti 2011 15:27

Hej,

I dag var sista gången jag åkte bussen hem från skolan, sista gången jag drack lingonsaft, sista gången jag kommer få se Bonäset, stan, Ö-vik, sista gången jag fick träffa mina vänner på ett långt tag.

Hej då allt!

Ursäkta att det blir likadana bilder, har packat ner kamera sladden.

Mitt namn är Agnes och jag bor i Ö-vik. Jag kommer att skriva om mitt liv och vad som händer i min vardag.