Alla inlägg under april 2012

Av Agnes Höglund - 17 april 2012 03:43

Hej!

Efter en hel natt med resande är jag nu tillbaka i NJ. Här är det runt 26 grader och jag hoppas det fortsätter så hela veckan. imorgon börjar skolan igen, känns inte lockande att kliva upp sex på morgonen...

 

Av Agnes Höglund - 11 april 2012 05:07

Hej!

Igår ägnade vi förmiddagen i Golden Gate Park, där kollade vi in trädgårdar så som Japanese Tea Garden. På eftermiddagen tog vi bilen över Golden Gate Bridge för att ägna några dagar utanför SF. 

 

 

 

Längst vattnet låg sälarna och solade i det varma vädret

Har nyss landat i sängen efter en lång och regnig dag ute i naturen. Direkt efter frukosten åkte jag och resten av familjen till en skog, Muir Woods, för att se s.k Redwood. Det är världens största trädart och de var verkligen giganstiska. Orkar inte ladda upp bilderna från min kamera för tillfället.

Adíos!

Av Agnes Höglund - 8 april 2012 07:43

Hej!

Igår anlände jag till San Francisco efter en lång flygfärd över USA. Det är tre timmars tidskillnad här så jag måste ställa tillbaka klockan, har inte riktigt hunnit vänja mig än så är galet trött. 

 

Efter frukosten begav vi oss till Chinatown, vilken sägs ska vara den största i hela landet. Det kryllade av Asiater och turister, träffade ganska många svenskar. Alla är verkligen gästvänliga och öppna här, till skillnad från NY där alla är stressade hela tiden. Kollade in affärer och pratade med kineser, kändes som om jag vandrade omkring i Kina. 

 

Nu på kvällen har jag tränat på hotellets gym och ska snart sätta mig framför Pirates of Caribbean. Hoppas ni får ett trevligt påsklov!

Av Agnes Höglund - 4 april 2012 23:47

Hej!

I morgon går jag sista dagen i skolan innan en veckas långt lov börjar, vilket är efterlängtat. Alla i skolan är trötta och de flesta har redan tagit lov, mentalt. 

Jag och min familj flyger på fredag till San Francisco där vi ska tillbringa den kommande veckan. Det känns helt overkligt, är sjukt taggad! 


Kram

Agnes

Presentation


Mitt namn är Agnes och jag bor i Ö-vik. Jag kommer att skriva om mitt liv och vad som händer i min vardag.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards