Direktlänk till inlägg 18 mars 2012

Boston Tea Party

Av Agnes Höglund - 18 mars 2012 20:45

Hej!

Jag har verkligen haft en trevlig (lång) helg- som spenderades i Massacusetts. I torsdag tog jag, min värdmamma Marcy, och min värdsyster Taylor tåget till Boston, MA för college besök. Vi hann även med att besöka några sevärdheter och jag fick lära mig mycket om amerikansk historia- även fast jag glömt hälften med mitt guldfiskminne. I lördags var det St Patrick's Day och folk var som galna på gatorna och utanför varenda irlänsk pub ringlades ett långt grönt led av tjoande människor. Senare samma dag kom vi hem efter en lång tågresa.


 

 Boston Harbor

 

Utanför Harvard!

 

Idag hade jag terminsavslutning med mitt Vinter-track team, det var mycket trevligt! Vi åt frukost medans våra coaches delade ut utmärkelser till de som presterat och utvecklats mest under året som gått. Själv fick jag en brosch och ett diplom.

Kramar från Agnes


 
 
Ingen bild

julia granath

19 mars 2012 20:35

tröjan! <3

Agnes Höglund

19 mars 2012 21:49

Haha, ser jag inte sjukligt smart ut? ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes Höglund - 15 juli 2012 10:28

Hej! Lite efter med uppdateringen men, jag är tillbaka i Sverige! Så det innebär nog slutet för denna blogg men ni kan följa mig här istället: www.agneshoglund.devote.se Kram ...

Bal

Av Agnes Höglund - 5 juni 2012 04:40

Hej! Så nu börjar även detta skolår att lida mot sitt slut. Att studera i ett annat land och lära känna en annan kultur är verkligen lärorikt. Jag tycker att alla som får chansen att åka iväg borde prova på, det kan inte bli värre än att man måste ...

Av Agnes Höglund - 29 maj 2012 01:47

Hallå! I dag har vi haft riktig högsommarvärme, tar inte i om jag säger runt 35 grader. Min familj köpte kräm med solskyddsfaktor 60 till mig, de tycker nog min bleka, skandinaviska hy behöver skydd..         På kvällen gick vi ner till stra...

Av Agnes Höglund - 21 maj 2012 00:51

Beskriver gårdagen med bilder.      

Av Agnes Höglund - 15 maj 2012 13:31


Hej! Idag har jag för ovanlighetens skull fått sovmorgon eftersom det pågår examinationer i skolan. De senaste dagarna har väldigt trevliga och händelserika. I lördags hade jag Track på morgonen och senare på kvällen var det Prom; temat var rymde...

Presentation


Mitt namn är Agnes och jag bor i Ö-vik. Jag kommer att skriva om mitt liv och vad som händer i min vardag.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards