Alla inlägg under mars 2012

Av Agnes Höglund - 25 mars 2012 22:48

Hej, kära läsare!

Har haft en lugn helg bestående av träning och studerande. Hela förra veckan hade vi soligt och varmt, men nu verkar det som solen bytt plats med moln och regn istället.. Hur är vädret hemma i Sverige?

Sitter och lyssnar på Carola medans jag pluggar, var 10 år sedan sist. Jag var löjligt förtjust i hennes musik som mindre, varje roliga timmen dansade jag någon av hennes låtar. Stackars klass!


Bilderna har ingenting med inlägget att göra, men, men,

 

Från Baltimore; Jag, Taylor och en åsna

  

En annan åsna från förra sommaren

Kram

Agnes

Av Agnes Höglund - 18 mars 2012 20:45

Hej!

Jag har verkligen haft en trevlig (lång) helg- som spenderades i Massacusetts. I torsdag tog jag, min värdmamma Marcy, och min värdsyster Taylor tåget till Boston, MA för college besök. Vi hann även med att besöka några sevärdheter och jag fick lära mig mycket om amerikansk historia- även fast jag glömt hälften med mitt guldfiskminne. I lördags var det St Patrick's Day och folk var som galna på gatorna och utanför varenda irlänsk pub ringlades ett långt grönt led av tjoande människor. Senare samma dag kom vi hem efter en lång tågresa.


 

 Boston Harbor

 

Utanför Harvard!

 

Idag hade jag terminsavslutning med mitt Vinter-track team, det var mycket trevligt! Vi åt frukost medans våra coaches delade ut utmärkelser till de som presterat och utvecklats mest under året som gått. Själv fick jag en brosch och ett diplom.

Kramar från Agnes


Av Agnes Höglund - 10 mars 2012 22:19

Hej

Nu har jag Twitter också! Tycker ni ska följa mig på: https://twitter.com/AHglund

Skicka erat namn till mig!

Kram

Agnes

Av Agnes Höglund - 5 mars 2012 02:07

Hallå! 

Igår hade vi skinande sol och kan tveklöst säga att vi hade varmare än 15 grader, så förmiddagen spenderades till största delen utomhus. På kvällen åkte jag till skolan får att se när skolans teater-grupp hade sitt sista framträdande av Hairspray. Jag var mäkta imponerad av deras talanger, önskade att vi kunde ha teaterföreställningar på Nolaskolan med. Idag har jag inte gjort någonting nämnvärt, bara varit på biblioteket och pluggat lite grann. 

Hur är det med er?

Kram 

Agnes

Presentation


Mitt namn är Agnes och jag bor i Ö-vik. Jag kommer att skriva om mitt liv och vad som händer i min vardag.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards